Som entreprenör hos BromöllaHem är det viktigt att följa riktlinjerna i entreprenörshandboken. En av dessa riktlinjer innebär att nycklar ska bokas minst en arbetsdag (8 timmar) i förväg för att säkerställa att vi har möjlighet att hantera och lämna ut dem på ett smidigt sätt.

Bokning av nycklar görs via e-post till nyckelhantering@bromollahem.se.

I bokningen behöver ni ange objektnummer för lägenheten det gäller, namn på den person som ska kvittera ut nyckeln samt kontaktuppgifter i form av e-postadress och telefonnummer. Dessutom vill vi att ni specificerar önskad tid för hämtning samt hur länge nyckeln behövs för arbetsordern.

Efter att bokningen godkänts och signeringen är genomförd kommer en kod att skickas till den angivna e-postadressen eller telefonnumret. Denna kod ger tillgång till både nyckelskåpet och entrédörren på Nyängsgatan 10 E under kontraktstiden.

Nyckelhämtning och återlämning sker vid Boservice på framsidan mot väg E22 på Nyängsgatan 10 E. Det är inte tillåtet att använda bakgården, där våra arbetsbilar är placerade, för dessa ärenden. Vi vill även påminna om att ni i första hand ska kontakta hyresgästen för att komma överens om tillträde innan ni hämtar ut en nyckel. Endast i akuta situationer kan beställaren av ärendet kontaktas.

Det finns en lapp uppsatt på entrédörren, följ stegen!

 

Nyckelutlämning

Ta kontakt med vår växel

Övriga frågor?
Ta kontakt med vår växel
0456-622400
info@bromollahem.se